information technology

this site is about IT and our projects

information technology

this site is about IT and our projects

کیک استارتر.

kickstarter


کیک استارتر یک شرکت امریکایی و عام المنفعه هست که در28اوریل 2009 تاسیس شد .

این شرکت برای کمک به پروژه های نواورانه ی بشر است که از استارت اپ هایی با ایده هایی نوین و خلاقانه استقبال و حمایت میکنند.

این ایده های جدید میتواند در همه ی زمینه ها از جمله  فناوری  یا  هر چیز دیگر باشد که در وب سایت این شرکت به ادرس(www.kickstarter.com )برای جذب سرمایه عمومی تحت پوشش قرار میگیرد.

در واقع این وب سایت برای طرح ها و ایده های جدید و خلاقانه ،سرمایه لازم را برای تولید و انبوه سازی این محصول فراهم میکند.


این سایت به چهار زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی پروژه دریافت و ثبت می کند. همین نکته باعث گسترش دریافت مالی از حامیان خود شده است.

کیک استارتر یک سایت خیریه نیست و به سایت هایی مثل کیک استارتر، ایندی گوگو و نسخه فارسی آنها حامی جو، به اصطلاح کراودفاندینگ جایزه محور (Reward Base) گفته می شود.

یعنی کسانی که پروژه تعریف می کنند، به حامیان خود جوایزی پیشنهاد می کنند، و حامیان نیز با توجه به علاقه ای که به پروژه دارند و بودجه ای که می توانند پرداخت کنند،

 از یک پروژه حمایت می کنند و جایزه ای متناسب با آن می گیرند
.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی